The Nameless City
Lovecraft’ın “The Nameless City” (1921) adlı kısa hikâyesinden ilham alan hikâye odaklı birinci şahıs korku macerası. İnsanlıktan bile daha eski olduğu söylenen bir şehrin kalıntılarını keşfedin. Eski yapılar arasında daha derine indikçe, gerçeklik ve hayaller belirsiz bir sis içinde kayboluyor. “İsimsiz şehirden uzak durmak için binlerce iyi neden vardı; her biri kuşaktan kuşağa aktarılan tuhaf bir hikâyeye dayanıyordu. Bu hikâyeler, insanları şehrin içine girmekten, hatta duvarlarına yaklaşmaktan bile alıkoyuyordu. Efsaneler, şehrin en eski piramitlerden bile daha eski olduğunu söylüyordu; bazıları onun insanlıktan bile daha eski olduğunu iddia ediyordu. Ancak şehre bir isim verecek kadar eski bir efsane yoktu.” Oyun, hafif bulmaca unsurları içerir, ancak ana odak noktası antik şehrin kalıntılarını keşfetmektir. Oyununuzu kaydedip daha sonra devam edebilirsiniz, ancak bir oturuşta oynamanız önerilir.