The Monk's Decipher
Keystone Monastery'nin tarihinin derinliklerine inin ve Citadel'e ulaşması için muhafız keşişlerinden bir tanesine yardımcı olun. Kadim runların şifrelerini çözün ve yakındaki gizli sırlara tepki veren mistik bir tarihi eseri ödül olarak alın. The Compass, Monk's Decipher görevi tamamlandığında ödül olarak verilen özel bir eşyadır. Oyun boyunca oyuncuların yakındaki saklı nesnelerin ve odaların konumlarını bulmalarında yardımcı olur.