The Magic Circle: Gold Edition
Geliştirme aşamasında sıkışmış olan birincil tekil şahıslı fantezi oyununun kahramanısın. Tasarımcılar adeta birer tanrı gibiler (James Urbaniak, Ashly Burch ve Karen Dyer tarafından canlandırılıyorlar) fakat o kadar kararsızlar ki sana neredeyse hiç güç vermediler. Bedensiz ve gizemli bir sesin yardımıyla (Stephen Russell) ilerledikçe bir yandan kara mizah bir çizgi roman hikayeyi açığa çıkararak diğer yandan oyun geliştirme araçlarını, onları hak etmeyen "tanrıların" elinden almalısın. Tek bir çözümü olan geleneksel bulmacaların aksine tamamlanmamış her ortam, istediğin gibi cevaplayabileceğin birer soruyu teşkil ediyor. Tasarımcıların yaratımlarını tuzağa düşür, davranışlarını çal ve onları yeniden harmanlayıp bu yapım aşamasındaki dünyanın efendisi ol. Oyun tanrılarını alt edebilir misin? The Magic Circle'ı içeriden fethedebilecek misin?