The Lost Morsel
Fazla Pişmiş Lost Morsel içerik paketi, şefin çılgın aşçılık macerasını altı yeni hikaye seviyesiyle devam ettiriyor. Egzotik bir ormanda geçen yeni zorlayıcı mutfaklar, dünya haritasını gezmek için yeni bir araç ve kilidi açılabilecek altı yeni şef karakteri de bu pakete dahil! Öne Çıkan Özellikler: Altı yeni hikaye seviyesi! Kilidi açılacak altı yeni şef! Yeni DLC seçeneğiyle erişilebilen yeni dünya haritası Dünya haritasında gezmek için yeni araç: Helikopter Yeni oyun içi görsel tema: "Orman"