The Long Journey Home
Galakside milyonlarca dünya var. Onlardan yalnızca biri Ev. Kısa bir test uçuşu olması gerekiyordu; Alfa Centauri'ye gidip gelinecek kısa bir uçuş. Ama insanoğlunun ilk deneysel atlayışı sorun çıkınca, sen ve ekibin kendinizi galaksinin yanlış tarafında kapana kısılmış buldunuz. Şimdi, tamamen kendi başınasınız ve eve giden tek yol uzayın engin bilinmezliğinin içinden geçiyor. Bilinmeyen yolculuğunda, öngörülemez engeller ve hayal edilemez hazinelerle karşılaşacaksın. Başarısız olacaksın ve kendini tekrar toparlayacaksın. Her yeni yolculukta tasarımını değiştiren evrende acı verici kayıplar yaşayacaksın, aynı zamanda yeni arkadaşlıklar edineceksin. En büyük amacın: Ekibini ailelerinin ve arkadaşlarının yanına, yani evine geri götürmek. The Long Journey Home galaksiler, gezegenler ve anomalilerle dolu bir açık dünyayı görevler ve rogue benzeri bir RPG ile harmanlar. Kararlar vermek zorundasın ve verdiğin kararların sonuçlarıyla yaşamak zorundasın. Tek hedef. Sonsuz macera. Bu yolculuk seni nereye götürecek?