The Lonesome Guild Soundtrack Edition
Yalnızlığın pençesine düşmüş bir dünyada günü yalnızca arkadaşlık kurtarabilir. Cesaret, savaş ve her şeyi değiştirecek bağlarla dolu bu rengârenk, tek oyunculu ARPG oyununda acayip bir ekibin başını çekeceksin. Bu paket, The Lonesome Guild oyununu ve besteci Martino Vacca'nın oyun için hazırladığı orijinal müzikleri içerir.