The Knightling - Deluxe Edition Upgrade
Bu yükseltme içerikli satın alma işlemi, The Knightling - Standard Edition'ın mevcut sahiplerinin aşağıdaki The Knightling - Deluxe Edition içeriklerine erişmesine olanak tanır: Knightling ve Magnus için Altın Renkler Clesseia'nın etrafında Kraliçe'ye yakışacak bir asaletle dolaş! Hem Knightling için altın renk hem de Magnustego için altın bir kaplama ile sadece en sadık ve en prestijli knightling'lerin sahip olabileceği bir görüntüye sahip olacaksın! Temel oyundaki varsayılan 11 renk ve 11 kaplamaya bir renk ve bir kaplama ekler. Knightling ve Magnus için Albamare Renkler Evrimin farklı ilerlediği, yaratıkların ve hayvanların insanlardan daha gelişmiş olduğu uzak bir diyardan ilham alınarak hazırlanan bir kıyafeti giy ve kalkan kaplamasını kullan. Uzaktan geliyor da olsalar bu renklerin çam ağaçları gibi bir kokusu var. Temel oyundaki varsayılan 11 renk ve 11 kaplamaya bir renk ve bir kaplama ekler. Knightling için Fener Kurdelesi Kozmetiği İki küçük ve yuvarlak fenerin bağlı olduğu yeni, uzun kurdeleyle gecenin içinde yolu aydınlat ve karanlık mezarlara ışık tut. Temel oyundaki varsayılan 6 kurdeleye bir kurdele ekler.