The Kindeman Remedy
Gelmiş geçmiş en haince, en şeytani ve en çılgın yönetim oyunu. Acımasız bir hapishanede şehvet düşkünü bir rahibenin yardımıyla idamlara hile karıştıracağın, korkunç deneyler ve her derde deva olacak ilacı üretmek için ağza alınmayacak şeyler yapacağın bir oyun: The Kindeman Remedy. Korkma. Bu sefer, canavar sensin. Doktor Carl Kindeman her şeyini kaybetti. "Şüpheli" yöntemleri nedeniyle tüm tıp camiası tarafından küçümsenen ve nefret edilen Doktor, korkunç bir hapishanede sefil bir işi kabul etti. Ancak tüm bunlar planın bir parçasıydı. Kaybettiği itibarını burada geri kazanacak. Deneylerini burada kimse fark etmeyecek. Canavar Ol Doktor Kindeman, itibarını geri kazanmak için her şeyi yapmaya hazır. Hem de her şeyi. Mahkumları canının istediği gibi kullan. Elektrikli sandalyede çığlıklar atarak ölmelerini izle veya onları kurtar... Tabii ki daha sonra araştırmaların için kullanmak üzere... Kemiklerini erit, bağırsaklarını yak veya ölene kadar onları lime lime et. Sen bir dâhisin ve onlar da sadece birer kobay. Galeno, dirigid vuestros laboratorios Kötü olmak çok iyi hissettiriyor... Ama sende bütün bunları kaldıracak mide var mı? Doktor, Laboratuvarını yönet Şeytani bir doktor olmak zor iş; sekiz farklı odayı yükselt ve kullan, kaynaklarını yönet, zehirlerle, uyuşturucularla ve tehlikeli maddelerle oyna ve gizli deneyler yap. Halledilmesi gereken çok şey var ama yalnız değilsin. Rahibe Anna yanında. Daima. Doktorun emirlerini daima yerine getirmeye hazır. Çoklu Sona Sahip Hikâye Odaklı Bir Çılgınlık Karanlık bir öykü, karmaşık karakterlerle dolu bu mide bulandırıcı deneyime derinlik katarak rahatsız edici ahlaki sorular doğuruyor ve kötülüğün beklenmeyen diğer yüzünü açığa çıkarıyor: insanlık... Çoklu son ve açılabilir etkinlikler, oyunu tekrar oynanabilir hâle getirerek, kaderlerini belirlemek üzere Anna ve Carl'ı oyuncunun ellerine bırakıyor. Başarıp başarmamaları sana kalmış. Sonsuz Mod Bilim durdurulamaz! Sonsuz Mod, gerçek meydan okumayı sevenler için burada. Bay Black'in gözetleyici gözlerinden kaçınırken farklı hedefleri tamamlamak için tüm haince işlerini yap. Zehirli hapları ve damlaları uygulamak ve Gizli Odayı kullanmak için en uygun zamanı kolla. Dikkat et, tek bir hatanda her şey biter!