The Inner World - The Last Wind Monk
Gizem dolu bir dünyada insanın aklını başından alan bulmacalar çöz ve flüt burunlular ailesini kurtar! Bu soyun üyeleri Asposia'yı yüzyıllarca aralıksız olarak korudular. Gizlice bu küçük dünyayı ışık ve yaşamla doldurdular. Ancak varlıkları keşfedildiğinde avcıların hedefi haline geldiler. Bir ıvır zıvır tüccarı olan Emil, tüm Asposialıları bu soyun karanlık güçlerle bir iş birliği içinde olduğuna inandırdı. Şeytani Emil'i durdurabilecek tek kişi tahtın varisidir: Robert. Ancak kendisi üç yıl boyunca taş kesilmişti. Müthiş bir hevesle ama gerçekten ne yaptığına ilişkin pek bir fikri olmadan, efsanevi son rüzgar keşişini bulmak amacıyla bir maceraya atılıyor. Birkaç harika yol arkadaşı da var tabii ki: Sakin olduğu kadar sadık da olan Peck ve küplere binen, hatta oradan hiç inmeyen ve Robert'ın büyük harflerle sevdiği asi Laura. Robert'ın kaderi hakkında Robert'ın hoşuna gitmeyecek kadar çok şey bilen gizemli Mama Dola ile tanıştıklarında her şey değişir. Özellikler: - “The Inner World”ün eğlenceli ve etkileyici devam oyununu keşfet. İlk oyunu oynamadıysan endişelenmene gerek yok! Bu oyun kendi başına da eğlenceli olabilir! - Sevimli Asposialı kahramanlarımız Robert ile Laura ve onların sakar ama dost canlısı güvercinleri Peck arasında kusursuz geçişler yap. - Muhteşem seslendirmelere sahip komik diyaloglarla neşelen. - Uzun saatler boyunca eğlence sunan bilmeceler seni bekliyor: Oboe Amca'ya bir Tak Tak şakası yapmayı dene ve çok değerli bir hapishane tuvalet kağıdı kazan, taklacı fare kırpma fabrikasında biraz olay çıkar, umutsuz Bingo Pony'nin yüzünü tekrar güldür, şirin bir gorf yavrusunu yuvasına geri getir ve Asposia'yı kurtar! Yeniden! - Patentli, farklı seviyeli ipucu sistemi sayesinde oyunu herkes bitirebilir! - Sihirli flüt burnunla yeni şarkılar öğren ve onunla kadim nesneleri harekete geçir ve rüzgarı uyandır! - Kendini müthiş animasyonların ve atmosferik müzik albümünün akıntısına bırak. - Asposia Central'ın alt üst olmuş teleferik istasyonunu keşfet, tuhaf taklacı fare fabrikasının işçileriyle tanış, Shovel Mountains'ın gizemini ortaya çıkar ve daha fazlası!