THE FINALS - DRG TGM25
Resmî DRG teçhizatıyla arenaya adımını at ve desteğini tam da olması gereken yerde göster. Bu paket ile takımını temsil etmeni sağlayacak özel kozmetiklere sahip olabilir, onların espor sahnesindeki tırmanışına her maç katkıda bulunabilirsin. Bu paketin içeriği: - 1 Efsanevi Etkili Efsanevi Kıyafet, - Forma, - Bir ifade, - oyuncu kartı, - Bir tılsım, - Bir sprey, - Bir çıkartma, - 3 silah görünümü. Bu paketin satışından elde edilen gelirlerin bir kısmı DRG takımına aktarılıyor, böylece girdiğin her mücadele onların zafere giden yolculuğuna güç veriyor. Ekipmanını kuşan, takımını destekle ve DRG tarzıyla arenaya hükmet.