The Falconeer
Nesillerdir devam eden kötü kararlar ve ihanet derinlere inerken fraksiyonlar çarpışmaya devam ediyor Falconeer ol ve yıkıcı bir şekilde güçlü bir Savaş Kuşuyla gökyüzünde süzül. Great Ursee'nin dört bir yanına dağılmış çeşitli fraksiyonlara ve klanlara katılarak veya onlara karşı savaşarak denizde kaybolmuş sırları açığa çıkar. Savaş kazanarak, görev tamamlayarak, sır keşfederek veya Mutajen ya da Marş uygulayarak yükseltilebilen bireysel istatistikler, silahlar ve savaş kuşları içeren birden çok Falconeer sınıfından faydalan. Avantaj elde etmek üzere dalış yapmak, kaçınmak, fıçı tono yapmak ve dönmek için okyanus termalleri ve enerji kullan. The Falconeer, havada gerçekleşen hızlı, vahşi it dalaşları ve sadece gökyüzünde değil aynı zamanda dalgaların arasında ve batık, okyanus derinliklerinde de geçen olağanüstü bir fantezi açık dünyasının kapsamlı bir keşfini içeren bir açık dünya hava savaşı oyunudur.