The Escapists 2 - Wicked Ward
Terkedilmiş bir hastanenin kilitli koğuşlarında çok acayip şeyler oluyor. Çılgın bir bilim adamı ve ölülerden oluşan ordusu bu korkunç koridorları muhafaza ediyor. Dışarıda ise uğursuz gök gürültüleri, yağmur ve üzeri şimşekler çakan bir orman var. Bu tüyler ürpertici ve lanetli hapishaneden kaçıp özgürlüğünü kazanmak için bir kez daha üretmen, dövüşmen ve kaçış planını oluşturman gerekiyor. Özellikler: - Kaçman gereken korku temalı yeni bir harita - Yeni Cadılar Bayramı temalı uyarlamalar - Yeni öğeler ve üretim tarifleri Amacın, ne pahasına olursa olsun buradan kaçmak!