The Empire Strikes Back Karakter Paketi
Karşılık ver ve sevdiğin Ödül Avcıları ve Hoth Donanımlı Asilerini The Empire Strikes Back Karakter Paketiyle LEGO Star Wars: The Force Awakens'a getir! Bu destansı karakter paketi, Luke Skywalker'ı, Han Solo'yu ve soğuk havaya karşı koruma giysilerini giyen Prenses Leia'yı, sibernetik Lobot'u ve Bulut Şehri'nin Ugnaught'larının yanı sıra ölümcül ödül avcıları Bossk'u, Dengar'ı ve kendi orijinal konsept tasarımı olan beyaz zırhıyla Boba Fett'i içeriyor.