The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered – Deluxe Edition Content
Akatosh ve Mehrunes Dagon Zırhları, Silahları ve At Zırhı Setleri'nin eşsiz oyun içi Avatarı Sanatsal gösterimdir, oyun içinde değişiklik gösterebilir.