The Elder Armor Skin
Yalnızca en yüce Circle üyelerine ayrılmış altın ve mor görünümü ile ışıl ışıl Elder Zırhı Nara'nın askeri geçmişini anımsatıyor. Bu kozmetik paket, hem Forsaken'a hem de başlangıç silahları olan Gatling Gun, Missile Launcher ve Laser Cannon'a da uygulanabilir.