Maceracılar bu yeni DLC ile daha fazlası için geri döndü! Talihsizliğin Çemberi'nin sadist sahibi Splat Jaypak tarafından tuzağa düşürülen ve ele geçirilen ekibe katılın. Eğer buradan kurtulmak istiyorlarsa kendilerini toparlamak ve onları tutsak eden Splat Jaypak'in üzerlerine yolladığı her türlü zorluğu aşmak zorundalar. Maceralarına geri dönebilmek için savaşmaya hazır mısın? Öne çıkan özellikler : - 15 yeni savaşa katıl -Karakterlerinin seviyesini 1'den 11'e çıkar - 10 oynanabilir karakterden herhangi 8'ini seçerek ekibinin yapısını istediğin gibi ayarla - Savaşlar arasında teçhizatlarını geliştir - Yeni taktikler ve çılgın stratejiler dene! - Ve de tabii ki, tavuklar...