The Doomweaver
Bu Kiralık Kılıç, listenizi özelleştirmeniz için dahil edebileceğiniz yeni bir kahraman tipi. Kıyamet Dokuyucu, Skaten ve Edinilenler Kültü için burada. Kıyamet Dokuyucuları hem güçlü hem sefildir. Kafaları sürekli gerçekliğin sınırını zorlayan tuhaf görüntüler ve seslerle doludur yavaşça deliliğe geçiş yaparlar. Kuşandıkları enerji, ince bir değişim ile vücutlarını büker. Yine de, kuşandıkları sihir Kaos'un kendisidir; asli ve neredeyse durdurulamaz.