The Dark Pictures Anthology: The Devil In Me - Curator's Cut
Curator's cut, diğer karakterlerin bakış açısıyla oynanabilecek, yepyeni seçimler ve alınacak kararlar ile yeni sahneler içeriyor. Curator's cut yalnızca ana hikayeyi tamamladığında kullanılabilir.