The Dark Pictures Anthology: Little Hope - Curator's Cut
Curator's cut, diğer karakterlerin perspektiflerinden oynanabilen yeni sahneler ile oyunculara yepyeni seçimler, kararlar ve oyuna yönelik birtakım farklı sonuçların yer aldığı alternatif bir bakış açısı sunar. Curator's cut, sadece ana hikaye tamamlandıktan sonra mevcut hale gelir.