The Dark Pictures Anthology: House of Ashes Curator's Cut
Curator's cut, yepyeni seçimlerle ve kararlarla diğer karakterlerin perspektiflerinden oynanabilen yeni sahneleri içerir. Curator's cut, sadece ana hikaye tamamlandıktan sonra mevcut hale gelir.