ÖN SİPARİŞ KAMPANYASINI KAÇIRMA: Liberty Walk Paketi ile aşağıdaki orijinal içeriklere 30 günlük özel erişim kazan: - Toyota GR Supra 2021 LBWK Edition. - Avatar kıyafet paketi (beden ve şapka). - İki özelleştirme ögesi (alt ışık ve lastik). Bu kampanya ile Motorfest'te türlü sürüş görevlerinin üstesinden gel.