The Crew 2 Gümüş Crew Kredi Paket
Crew Kredilerini kullanarak yeni müthiş araçların yanı sıra, araçlar ve avatarın için kişiselleştirme öğeleri de satın alabilirsin! Pakette 180.000 + 40.000 Bonus Crew Kredisi bulunur. Satın aldığın Crew Kredi Paketi Prologue bölümünü tamamladığında hesabına eklenir.