The Crew 2 Gold Edition
The Crew 2 Altın Sürüm içeriğinde bulunanlar: - Sezon Bileti - Dijital Özel Paket. Bu paketin içeriğinde bulunanlar: * DODGE CHALLENGER SRT DEMON INTERCEPTION UNIT * PORSCHE 911 SPEEDSTER 30 MİLYON OYUNCULUK BİR TOPLULUĞA KATILIN! 3. Sezon'a girin ve ABD'de yüksek hızlı bir zamana karşı yarışa hazır olun. Her iki ayda bir eklenen ücretsiz içeriklere, yeni oyun modlarına, yeni araçlara, etkinliklere ve daha fazlasına erişim ile unutulmaz bir sürüş yaşayacaksınız. Şimdiye kadar yaratılmış en heyecan verici açık dünyalardan birinde ABD'yi keşfederek Amerikan motor sporları sahnesine çıkın. Aralarından seçim yapabileceğiniz çok çeşitli araçlarla, çok çeşitli disiplinlerde becerilerinizi test ederken ABD'nin dört bir yanında yarışmanın heyecanını ve coşkusunu yaşayın. Çevrim içi olarak yedi kişiye kadar arkadaşlarınızla oynayın. Yeni: Şimdi mevcut olan yeni Hibrit mod ile The Crew 2'yi çevrim dışı veya çevrim içi oynayın! Hem orijinal çevrim içi deneyimin hem de tek başınıza oynamanın yeni bir yolunun keyfini çıkarın.