The Council - Episode 5: Checkmate
Checkmate, The Council’ın açılış sezonunun beşinci ve son bölümü. The Council Complete Season, 5 bölümün tamamına erişim sağlar. Gerçeklikle ilgili varsayımları çöken Louis de Richet, şimdi kendi yoluna ve dünyanın kaderine karar vermek üzere son adımları atmak zorunda. Demokrasiler, monarşiler ve ulusların geleceği tehlikede. Louis'nin tüm dostları, düşmanları ve ailesinin heyecanın doruğa çıktığı bir yüzleşme için bir araya geldiği bu final, tüm kararlarını hataları ve zaferlerini ön plana çıkaracak. Bakalım kim kazanacak ve De Richet'ler nihayet adadan sağ çıkabilecekler mi? Kralların devrildiği, piyonların yükseldiği ve seçimin her zamanki gibi sana ait olduğu, The Council Episode 5: Checkmate ile macerayı bitir.