The Council - Episode 3: Ripples
Ripples, The Council'in 5 bölümlük sezonun üçüncü bölümüdür. The Council Complete Season, 5 bölümün tamamına erişim sağlar. Louis de Richet, annesini aradığı Lord Mortimer'in adasında araştırmasına ve maceralarına devam ediyor. Sayısız entrikanın ardından, Mortimer sonunda nihai planını göstermeye başlar... Üçüncü bölümde işler ciddileşirken, Louis hangi tarafta duracağına karar vermek zorundadır. Konuklar umutsuzluğa kapılmıştır ve durumun kontrolden çıkmasını engellemek tamamen Louis'nin elinde olacaktır. Louis ayrıca nihayet annesiyle karşı karşıya gelme şansı yakalar; ancak bu umduğu mutlu kavuşma olmayabilir. Entrikaların açığa çıktığı, karakterlerin sabırlarının tükendiği ve beklenmeyen, korkunç bir gerçeğin anlaşıldığı The Council 3. Bölüm: Ripples ile macerana devam et.