The Coma 3: Bloodlines - Overaction Skin
(Bu Skin DLC'si, ana oyun olan <The Coma 3: Bloodlines>'ın yüklü olmasını gerektirir. Bu DLC, üç oyuncu karakterinden biri olan Youngho'nun kıyafetini, görünümünü ve portresini değiştirir.) Daha geniş gözler ve açık ağız! Young-ho, kendi kendine öğrendiği yöntemlerle oyunculuk becerilerini geliştirmiştir. Abartılı jestleri ve ifadeleri, karakterini tamamen değiştirmiş gibi gösterir ve korkunç ve ürkütücü durumları daha da grotesk... ya da absürt bir şekilde gülünç hale getirir.