The Chant - 70s VFX Filter Mode
1970'ler temalı oyun içi görsel efekt filtresi modu ile oyna. Ritüeli tersine çevirmek için yaratıklarla savaşmak, hayatta kalanlarla anlaşmak ve 1970'lerden kalma bir tarikatın geçmişini açığa çıkarmak yalnızca senin elinde.