The Bundle of Wonders
Bu harika oyunları şimdi al: Fort Triumph XCOM'un sıra tabanlı savaşlarını, HOMM'un verdiği keşif duygusuyla harmanlayan strateji oyunu. Kasaba kur, eser topla, kahraman geliştir ve fizik kanunları ile çevreyi taktiklerde kullan. Tools Up! Tools Up! yenileme ve takım çalışması yeteneklerini sınayan heyecan verici bir yerel co-op oyunudur. Zamana karşı yarışırken duvarları boya, duvar kâğıtlarını sök ve kanepeleri taşı! Metamorphosis Küçük bir böceğe dönüşen Gregor olarak oyna ve dönüşümünün gizemini çözmek için olağanüstü bir yolculuğa çık. Metamorphosis, yeni keşfettiğin yeteneklerinin kurtuluşun için son ve tek umudu olduğu sürrealist bir dünyada geçen birinci şahıs macerasıdır. Red Wings: Aces of the Sky 1. Dünya Savaşı savaş uçaklarını kontrol ettiğin arcade aksiyon oyunu. Gökyüzünün hakimi ol ve zafere giden yolda ölümle dans et! Paradise Lost İleri teknolojinin Slav pagan görüntüleriyle iç içe geçtiği retrofütüristik sığınağa in ve içinde saklı yer altı şehrini keşfet. Polonyalı istilacıların ele geçirişinden içinde yaşayanların kaderine kadar olan bitenleri öğrenerek sığınağın hikâyesini ortaya çıkar.