The Bug Butcher
"Bug Butcher, yukarıdan gelen haşerelere ateş edeceğiniz 2D görünümlü aksiyon dolu bir oyundur. Kısaca, uzayda makineli tüfekle haşereleri kontrol edin. Mekanikleri yatay olarak ateş ettiğiniz arcade atış oyunu olan ""Super Pang""in eski bağlarının günümüze yansıtılmış haline dayanmaktadır. Adınız Harry, böceklerin büyük kısmını yok edecek püf noktaları bilen kütsah ve inatçı bir yok edicisiniz. Harry'nin şimdiki gönderildiği yer Zoit gezegeninin üzerindeki enfekte olan gelişmiş bir araştırma tesisidir. Hayatta kalan ve sayıları azalan bilim adamları için yeteneklerinden dolayı işe alındı. Harry'nin görevi: bina arındırılana kadar hayatta kalmak, hayatı hazine altınlarına bağlıymış gibi yaşamak ve ne pahasına olursa olsun bilim adamlarını korumaktır. Örümceklerin bilim adamlarının kauçuklarına karşı büyük bir ilgisi olduğundan dikkat et. İniş yaptıktan sonra insan için olmayan patlayıcı roketler, lazerler ve yıldırımların ötesinde bir kaynak makinesini kullanarak tesiste ilerle."