The Bradwell Conspiracy
Stonehenge Müzesi bağış etkinliğinde gerçekleşen ani bir patlamanın ardından kendini gizli bir yeraltı kompleksinde sıkışıp kalmış bir şekilde bulursun. Tek kaçış yolun, etrafındakilerin fotoğraflarını başka bir yerde mahsur kalmış sağ kurtulan diğer bir kişiye göndermektir. Ancak çok geçmeden rahatsız edici bir gerçek gün yüzüne çıkar... Toplamda 60 yılı aşan tecrübeye sahip BAFTA ödüllü isimler ve AAA emektarları tarafından yaratılan The Bradwell Conspiracy, oldukça stilize, hikaye odaklı bir birinci şahıs deneyimidir. Çeşitli yenilikçi bulmacalar ve hikayeyi zenginleştirici gizemlerin yer aldığı bu oyun ile kurumsal düzenbazlıkların dünyasına dalmaya hazır mısın? ŞUNLARI İÇERİR: - Sürükleyici bir birinci şahıs öyküleme oyunu. - Bradwell Rehber Gözlüğü fotoğraflı mesajlaşması ile benzersiz bir NPC etkileşimi. - Pek çok zorlayıcı bulmacayı çözmede kullanılan orijinal 3B yazdırmalı oynanış mekaniği. - Detaylı, etkileşimli bir ortam ile Bradwell Evrenine özel Brutalist sanat tarzı. - Bir sürü gizli hikayeyi ve gizemi barındıran zengin ve köklü bir oyun dünyası. - Bradwell dünyasına gerçekten hayat veren ünlülerle dolu bir seslendirme kadrosu. ÖZELLİKLER: - Toplamda 60 yılı aşan tecrübeye sahip BAFTA ödüllü isimler ve AAA emektarları tarafından yaratılmıştır (Fable, Batman, Tomb Raider, Ether One). - Karakter performansları, Rebecca LaChance ve Abubakar Salim (Assassin’s Creed Origins). - Diyalog danışmanları: Jane Espenson (Battlestar Galactica, Buffy The Vampire Slayer) ve Brad Bell (Husbands). - Performans yönetimi, Kate Saxon (Alien: Isolation, Everybody's Gone to the Rapture). - Müzik, Austin Wintory (Journey, Assassin's Creed Syndicate). - Yeni Çalışan Anlatıcısını seslendiren Jonathan Ross'a özel teşekkürler.