The Binding of Isaac: Afterbirth
Isaac annesi bir kurban inancını kanıtlamak için yapılan talep Tanrı'nın sesini duyma başladığında, İshak sonunda annesini dengesiz düşmanları, kayıp kardeşleri, onun korkularının sürüleri karşı karşıya bodrum kaçar ve. The Binding of Isaac: Afterbirth 2014'ün The Binding of Isaac: Rebirth, yılın haydut gibi kitlesel güncellenen açılımıdır. Onun yolculuğa Isaac bir kez daha ardından, oyuncular Isaac'in formu ona süper insan yeteneklerini veren ve gizemli yaratıklar sürüleri defetmek sırlarını keşfetmek ve güvenlik giderken mücadele etmesini sağlayan değiştirmek tuhaf hazineleri bulacaksınız. Bu sefer, bir şey kutsaldır. Temel Özellikler: -Over 100 Daha fazla oyun saat -Greed Modu - oynamak için yepyeni bir yolu, risk / ödül odaklanmıştır -Genişletilmiş Ana oyun - yeni son patronu ile yeni bir nihai alan -Günlük Çalıştırır - her gün yeni bir resmi koşmak oynamak! -Online Liderler - yüksek puanı için yarışacak / en iyi zaman tamamen yeni ve müthiş zorluklar -10! -1000+ Yeni oda tasarımları -MONSTROUSLY GÜNCEL SİLAH COMBO SİSTEMİ! -120 Yeni öğeler - madde 500 ötesinde saymak alarak - yeni manyetikler, sandıklar, hap, bomba ve kartların saymıyor ton! -Alternate Soundtrack! -Tons Yeni gizli dönüşümler! -Daha Yeni başarılar Dahil olmak üzere müthiş sırları: -Lilith, Şeytanların annesi, tamamen yeni bir oynanabilir karakter -4 yeni düşman tipleri ve görsel temalar ile yeni alternatif bölümler -Revised Tohum kod kombo sistemi ve yeni özel tohumlar -100+ yeni tasarımlarla düşmanları -8 Yeni patronlar -Yormak TAM hatta daha oda!