The Assembly
GELİŞİM MÜKEMMEL DEĞİL Yetişkin kalabalıklar için birinci kişi etkileşimli bir hikâye olan The Assembly, sizi gizli bir organizasyonun ahlaken meydan okuyucu dünyasına sokuyor. Davalarla yüzleştiğiniz, Assembly'nin gizli sığınağını araştdığınız ve zor kararlar verdiğiniz kontrast perspektiflerden iki birey olarak oynayın. Eylemleriniz ve bunların etkileri hayat mı kurtaracak yoksa felaketlere mi yol açacak? ÇİZGİYİ NEREYE ÇEKECEKSİNİZ? Sürükleyici ve zeki bir hikâye yoluyla ahlaken kuşkulu Assembly'i ortaya çıkarın. İKİ PERSPEKTİF Çaylak Madeleine Stone'un giriş denemelerinde potansiyelinizi keşfedin ve kıdemlı Cal Pearson olarak bir dizi şok edici ifşaatı ortaya çıkarın. ÇOKLU SONUÇLAR Düşündürücü ikilemler Assembly'nin acımasız ilerleme takibini sorgulamanıza neden olacak.