The Arcane Boost
DLC paketinin içerisinde Harkyn'in başlangıcına yardımcı olacak küçük bir takviye karşılığında takas edilebilen 2 özel kaynak kartı bulunmaktadır: ● Spell Points Kartı 1 fazladan Spell Point elde etmek için bu kartı oyna. ● Rune Kartı 3 küçük mühürlü runes almak için bu kartı oyna. DLC kurulumu yapıldıktan sonra kaynak kartları, her karakterindeki / kayıtlı oyunlardaki inventory alanına eklenecektir. Bir kaynak kartı kullanarak ilgili kaynağı ödül olarak alacaksın ve kart yok olacak.