The Alters: Last Variable
Not: Bu DLC Bilim İnsanı Jan'ın gezegende kaldığı sonu izler. Ortalama oynanış süresi yaklaşık 20 saattir. The Alters'ın yeni hikâyesi, Bilim İnsan(lar)ı Jan'ı odağına alıyor Bilim İnsanı Jan sonunda gerçek isteğinin peşinden gidebilir. Diğer Jan'lar giderken o kalmayı seçip yeni uzmanlardan oluşan bir ekibin başına geçti. Bu ekibi kendisi, kendinden kurdu. Yalnızca zihinleri birbiriyle mükemmel örtüşen, Bilim İnsanı Jan alterlerinden oluşan bir bilim ekibi Vaha olayını aydınlatmak için gereken uzmanlığı sağlayabilir. Uzayda doğanın hayatta kalışını incelemek, hayat şekillendiren bir fırsattır. Ancak Bilim İnsanı Jan'ların kusursuz, hedef odaklı planı Jeolog, Biyolog, Kimyager veya Fizikçi Jan'a pek anlaşılır gelmeyebilir. Yeni bölgeler keşfederek yaşanır hâle getir Var olamayacak kadar harika bir cennet olan Vaha, Jan'ın çözmek için saplantı hâline getirdiği bir gizeme dönüşür. Haritanın dokuz arenasını yaşanır hâle getirmek, araziyi sakladığı cevapları vermeye zorlayarak kilidi açmanın yoludur. Ancak araştırma yolunda atılan her bir doğru görünen adım, gezegenin bitmeyen depremler ve radyasyonla karşılık vermesine neden olur. Çünkü önümüzde farkına varmamamız gereken sırlar yatmaktadır. Yer altına genişleyerek döngülerden sağ çık En büyük sorun seni yer altına mahkûm eden, yıllarca süren kavurucu gün doğumu gezegen döngüleridir. İş görür bir yer altı üssü kurmak; farklı toprak türleri yerleştirmeyi, yeni parçalar inşa etmeyi ve Soğuk Uyku Odası gibi yeni modülleri araştırmayı gerektirir. Bu da sana daha fazla zaman kazandırarak bilimsel faaliyetlerinin uzun vadeli etkilerine tanık olmana imkân sağlar. Soğuk uykuda bile şiddeti giderek artan döngüler ekibinin çalışma şevkini yıpratır. Yeni teknolojiler geliştirerek saha laboratuvarları kur Gezegen her durulduğunda, önemli ölçüde değişen yüzeyi özgürce keşfetmen için kısa bir aralık elde edersin. Yaşanabilir hâle getirilen her bir arazi; yeni bina imkânları sunar, bonus sağlayan toplanabilir ögeler oluşturur ve araştırma için gerekli teknolojini geliştirmene olanak sağlar. Bunu başarmak için yeni gezegen kaynaklarını çıkarıp işleyeceksin. Daha gelişmiş yapılar sayesinde topladığın kaynakları dönüştürebilir, birleştirebilir ve artırabilirsin. Saha Laboratuvarları sen kriyojenik uykudayken alterlerin işlerine devam etmeleri için onlara yeni görevler sunar. Peki yaşlanmanın kırılganlığıyla yüzleştiklerinde bu görevler değişecek mi?