The Alters: Deluxe Edition Upgrade
Bu ürün, Deluxe Paket içeriğini edinmek isteyen ancak The Alters temel oyununa zaten olarak sahip olan müşteriler içindir. The Alters: Deluxe Edition yükseltmesine The Alters ana oyunu dâhil değildir. Oyunun Deluxe Edition'ı ile duygusal bir bilim kurgu hikâyesine dal ve deneyimini daha da değiştir. Bu ilham verici koleksiyon şunları içerir: The Alters: Orijinal Oyun Müzikleri The Alters: Deluxe Kıyafetleri Oyunun çıkışından sonra yayınlanacak 1 DLC The Alters: Original Soundtrack Derin kişisel sorular ve gizem dolu seslerin iç içe geçtiği bir uzay görevine çık. Ödüllü besteci Piotr Musiał, The Alters'ta seni derinden etkileyecek oyun müzikleri (MP3 ve WAV formatlarında) sunmak için 11 bit studios ile güçlerini birleştiriyor. The Alters: Deluxe Outfits Tehlikeli ve yabancı bir gezegendeki yolculuğun, beklenmedik şık renklere bürünebilir. Alterlerin için ana karakterin eşofmanının ve uzay giysisinin alternatif, altın ve gümüş süslemeli versiyonlarını seçerek gardıroplarına fütüristik ve yansımalı bir görünüm kazandır. The Alters: Future DLC The Alters DLC'sinin gelecek yıl çıkması planlanıyor ve senin de bu yolculuğun bir parçası olmanı istiyoruz. Amacımız, her zaman olduğu gibi üzerinde çalıştığımız ve oyunu deneyimlediğinde sende en çok etki bırakacak fikirlere öncelik vermek ve seni en çok heyecanlandıracak özellikleri ve değişiklikleri öne çıkarmaktır.