Tetris
Klasik 2D Tetris'in zindan taramasının bloklu maceralarla buluştuğu Minecraft için Tetris DLC'sinin stratejik dünyasına dalın! Matris zindanlarında ilerleyin, renkli Tetricanavarlarla savaşın ve pikselli sırları ortaya çıkarın. İki farklı oyun modu ve ikonik karakter özelleştirmeleri ile gelmiş geçmiş en iyi Tetris oyunu!