Teslagrad
Teslagrad, manyetizma ve elektromanyetik güçlerin uzun zamandır terk edilmiş Tesla Kulesi’nde saklı sırları keşfetmenin anahtarları olduğu, aksiyon öğeleri barındıran 2B bulmaca-platform oyunudur. Steampunk esintilerinin olduğu Eski Avrupa versiyonunda, birbirinden güzel 100’den fazla el çizimi ortamla dolu farklı bir dünyayı keşfetmek için yeni yetenekler kazanın. Oyunda, bir anda kendini birkaç yıl boyunca demir bir yumrukla ulusu yönetmiş zorba kralın da içinde olduğu çoktan unutulmuş bir komplonun içinde bulan genç bir çocuğu oynuyorsunuz. Sessizce anlatılan hikayesiyle sıradışı bir maceraya atılın. Antik Teslamancer teknolojisiyle birlikte hünerleriniz ve yaratıcığılınızla silahlanmış olarak, yolunuz harap Tesla Kulesi ve ötesine uzanıyor.