Terran Armada
Acımasız bir asker kaçağı grubu, insanlığı zorla birleştirmek için bir robot ordusu kurdu. Starfield'a yönelik bu hikâye DLC'sinde yepyeni konumlar ile teknolojileri keşfet ve düşmanın işgal girişimine karşı savaşırken güçlü yeni silahların kilidini aç.