Terra Memoria
Kararlı bir adım ve neşeli bir ruhla, maceran başlar... ah... bir saniye. Yine mi kristal kıtlığı?! Trenim iptal mi oldu? Hay şansıma! Bu yetmezmiş gibi bir de bize saldıran robotlar var... Hey! Madem buradasın, neden tüm bunları sen araştırmıyorsun? Evet, evet! Sen bu görev için mükemmel bir adaysın. Haydi! Sana bakıyoruz! Terra Memoria seni kollarını açarak karşılıyor: Altı sevimli karakter, her yaşa uygun bir araştırma, çılgın insanlarla dolu bir dünya ve iç ısıtıcı müzikler… Biraz keşif, dövüş, inşaat ve bulmaca içeren küçük bir RYO. Kristalleri kimin kontrol ettiğini, antik makinelerin neden saldırdığını ve her şeyin nasıl bağlantılı olduğunu keşfetmek için geçmişi ve bugünü ziyaret et (hayır, gerçekten mi?😱) Başlıca özellikler Bir yolculuğa çık Çağırıcı ve büyücü bu akşamki yemeği pişirirken, tamirci ve demirci ile birlikte kampını kur. Ateş başında, bir şekil değiştirenin hikayeleri ile bir ozanın ezgileri yankılanıyor. Yeni arkadaşlarınla bir seyahat günü daha böylece sona eriyor. Terra dünyasını keşfet Sevimli, küçük bir RYO'yu ve 3D ile piksel grafikleri birleştiren dünyasını, aynı zamanda sevgiyle hazırlanmış özgün müziklerini keşfet. Önemli olan yolculuktur! Acele etme, her yoldan git ve acayip vatandaşlarla arkadaş ol (neden bu kadar tuhaflar?). Oluştur, inşa et, onar Dünyayı değiştirmek ve bulmacaları çözmek için benzersiz bir yapım aracı kullan. Binalar ve dekorasyonlar: Her şeyi yap ve bir köy inşa et! Bölge rehberi yaz Yerel bir tarif mi, belediye başkanının portresi mi, yoksa gerçek bir sahte hazine haritası mı? Herkesin katılımına açık olan bu yayıma her bilgi parçası eklenebilir. Oradaki gizli ipuçlarını bulabilecek misin?