Terminator Dark Fate Paketi – Sarah Connor ve T-800
Terminator Dark Fate Karakter Paketi, Gears 5 çok oyunculu modunda kullanılabilecek Sarah Connor ve T-800 Endoskeleton'u içerir. Pakette ayrıca temalı sancak, kan spreyi ve işaret de bulunmaktadır. Terminator Dark Fate ve ilgili logoları, Skydance Media'nın ticari markası olup ilgili şirketin fikri mülkiyetindedir ve Microsoft Corporation lisansı altında kullanılır.