Terminal 81 (Windows)
Gizem ve psikolojik korku oyunu, retro görsel estetiği ile. Terminal 81, retro görsel estetiği olan bağımsız bir iş simülasyonu, gizem ve psikolojik korku oyunudur. Oyun, 2008 yılında, Brezilya'nın São Paulo şehrinde kurgusal bir mahallede geçmektedir. 2008 global finans krizinin bir sonucu olarak, Lorena ailesine yardımcı olmak için iş bulmak amacıyla büyük ve zengin São Paulo şehrine göç etmeye karar verdi. Lorena, bir süpermarkette kolayca iş buldu, ancak çalışacağı mahallenin Terminal 81, yoksulluk, suç ve kirle malul eski bir endüstri bölgesi olduğunu bilmiyordu. Terminal 81'de kaldığı süre zarfında, Lorena'nın bir grup genç kadının kaçırıldığını öğrendi. Mahalleyi keşfederken ve sakinleriyle tanışırken, Terminal 81'in göründüğünden çok daha karanlık bir gerçekliği olduğunu fark eder. Basit bir Latin Amerika mahallesi gibi görünen şey, aslında cinayetler, fuhuş ve insan kaçakçılığı yapan gizemli bir "suç örgütü"nün hakim olduğu tehlikeli bir bölgedir. Terminal 81'i keşfedin, karakterlerle tanışın, ahlaki pusulanızı takip edin, kararlar alın ve bir sonuca varın. Oyun Özellikleri: - Orta süreli oyun; bir sonu açmak için >1 saat, tüm oyunu keşfetmek için oyuncunun becerisine bağlı olarak 4-6 saat - Serbest dolaşım haritası; Terminal 81 etrafındaki restoranları, dükkanları, gece kulüplerini, fuarları, parkları vb. keşfedin! - Atmosferik; oyuncunun Terminal 81'e dalmalarını sağlamak için ses ve video efektlerinin geniş bir yelpazesi - Etkileşimli ortam; İşe gidin, para kazanın, mağazalarda harcayın, insanlarla konuşun, mini oyunlar oynayın ve daha birçok şey! - Farklı Sonlar; Oyunun hikayesi, oyuncunun aldığı kararlara bağlı olarak değişir.