TEKKEN 8 - Fahkumram
Gürleyen Kükremeli Garuda Namağlup Muay Thai şampiyonu dövüşe katılıyor! Eşi ve kızı rehin tutulan Fahkumram, Tayland ordusunun denetimindedir. Bir gün tek yaşam amacını geri kazanacağına inanan Fahkumram, askerî bir saldırı aracıyla savaş alanına gönderilir. "Eşimin ve kızımın bir gün daha yaşaması için gerekirse bir başkasının canını almaktan çekinmem. Büyük Garuda'nın avatarlarından biri olacağım!" İçerik - Oynanabilir karakter Fahkumram *Yukarıdaki içeriğe sahip paketler de mevcuttur. Tekrar satın almamaya dikkat et.