TEKKEN 8 - Eddy Gordo
Capoeira ustası Eddy Gordo turnuvaya katılıyor! Ölüm kalım mücadelesinden sağ çıkan Eddy, tekrar ayağa kalkıp dünyayı Kazuya'dan kurtarmaya ant içiyor. İçerik: - Oynanabilir karakter Eddy Gordo *Bu DLC, aynı zamanda Deluxe Sürümü, Ultimate Sürümü ve Deluxe Sürümü Yükseltme Paketi ürünlerinde mevcuttur. İki kez satın almamaya dikkat edin.