TEKKEN 8 - Bob
Hız ve Ağırlık Mükemmel Vücut Bob, dövüşe katılıyor! Hamburger zincirinin muazzam bir başarıya ulaşmasının hemen ardından Bob, yeni menü ürünü ""Bob'un Onigirisi"" ile ülke çapında bir trend çılgınlığına sebep oldu. G Corporation'ın askeri tutumu daha da saldırganlaşırken Bob, büyük beğeni toplayan bir aşevi girişimi başlattı ve Onigiri Kurtarıcısı olarak anılmaya başlandı. Yükselen popülerliği, Manhattan Bölge Savcılığı'ndan gelen müfettişlik teklifiyle doruğa ulaştı. Sarsılmaz bir adalet anlayışına sahip olan Bob, teklifi hiç düşünmeden kabul etti ve Kazuya Mishima'yı yakalamaya ant içti. "Bekle beni Kazuya Mishima. Mükemmel vücudumla seni adalete teslim edeceğim!" İçerik: - Oynanabilir bir karakter olarak Bob *Yukarıdaki içeriğin bulunduğu paketler de mevcuttur. Mükerrer satın alımlara dikkat et.