TEKKEN 8 - Armor King
Yeşeren Kötülük Habis güreşçi Armor King, kavgaya katılıyor! Armor King, kardeşini katleden baş düşmanını yok etmenin intikamıyla tutuşuyor. Karşısında ise, onun kana susamış intikamına bir son vermeye ve karanlık güreşçiye meydan okumaya kararlı King var. Armor King, kardeşinin ona gizlice öğrettiği yasaklı bir hamlenin mührünü kırıyor. "Ne pahasına olursa olsun şampiyonu paramparça edeceğim. Benim kitabımda her şey mübahtır. Bu... Kötülük dolu bir hayat ve ben bu hayatı dibine kadar yaşıyorum!" İçerik: - Oynanabilir bir karakter olarak Armor King *Yukarıdaki içeriğin bulunduğu paketler de mevcut. Tekrar satın almamaya dikkat et.