TEKKEN 8 - Anna Williams
Lightning Scarlet Nefes kesici bir güzelliğe sahip olan ölümcül eski suikastçı Anna Williams da dövüşe katılıyor! Bir kez daha intikam arzusuyla yanıp tutuşan Anna, Nina'yı nihayet alt edebilme amacıyla yalnızca yeni bir gizli silah değil, aynı zamanda yeni bir dövüş stili de donanmıştır. "Sen görürsün Nina. Sevgili Tom'un ve benim, sana diz çöktürüp merhamet dileteceğimiz gün yakındır." İçerik: - Oynanabilir karakter Anna Williams *Yukarıdaki içeriğin bulunduğu paketler de mevcut. Mükerrer satın alımlara dikkat et.