TEKKEN 7 - Deluxe Edition
Aşk, İntikam, Gurur. Herkesin savaşmak için bir sebebi vardır. Bizi tanımlayan, bizi insan yapan şey, güçlerimiz ve zayıflıklarımızın ötesinde, değerlerimizdir. Yanlış yola girebiliriz ama yanlış saik yoktur. TEKKEN 7 Deluxe Edition'ı satın al ve kahramanının macerasını iki yeni oynanabilir karakter, yeni bir oyun modu ve yüzlerce ilave kostüm ile genişlet. Ayrıca, özel satın alım hediyesi olarak, karakterlerin için 30'dan fazla metalik kostüme sahip olacak, Demir Yumruk turnuvasında parlayacaksın!