Teardown: Löckelle Motor Park
Yerel motor sporu severlerin işlettiği ve gözü gibi baktığı Löckelle Motor Parkı'nın etkinlikleri, sosisli yerken arabaların sınama pistinde yaptığı ölüme meydan okuyan manevralara hayranlıkla bakan seyircilerle dolu. Ateş Frances ve Toksik Tony isimli iki dev kamyonun arasındaki ateşli rekabet parkı meşhur etti, artık yarış biletlerini önceden almak gerekiyor.