Team OpTic S2 Destekçisi Paketi
OpTic Gaming ve Gears eSports'u Sezon 2 Lancer, Gnasher ve Snub kaplamaları içeren bu özel OpTic Gaming Takım Paketi ile destekleyin. Satılan her paketten elde edilen gelirin bir kısmı OpTic Gaming ve Gears eSports'un desteklenmesinde kullanılacaktır.