Task Force Kampas
Yeniden ele alınmış uzay nişancı aksiyon oyunu! Japon shoot'em up oyunlarının altın çağından esinlenilerek çizilen Task Force Kampas, geçmişin aksiyonunu modern alışkanlıklarla bir araya getirerek yeni mekanikler ve elle üretilmiş baş düşmanları bulunan rastgele oluşturulmuş bölümlerle birlikte geliyor. Benzersiz bir özellik olarak, oyun tamamlansa da maharetli oyuncuların oyunun sonunda durmayıp devam ederek daha bile yüksek skorlar toplaması mümkün! Ritmik oynayışının ve müziklerinin güçlerini birleştirmesiyle görsel-işitsel bir oyun deneyimi sunuyor.